NAJPRODAVANIJE VRSTE NOVI PROIZVODI VRSTE S VISOKIM UDJELOM CBD-A FEMINIZIRANE SJEMENKE SJEME KOJE AUTOMATSKI CVJETA REGULAR SJEME ROBA
POČETNA O BARNEYSU BARNEYS FARM NA PUTOVANJU KORISNIčKA PODRšKA RECENZIJE KOLEKCIJA SJEMENA KANABISA FEMINIZIRANE SJEMENKE REGULAR SJEME SJEME KOJE AUTOMATSKI CVJETA BARNEY'S ROBA

SLANJE I POVRATI

1. Kako izgledaju Vaši paketi?

Na Barney's Farm činimo i više od mogućeg kako bismo osigurali da je pošiljka sigurna koliko god je to fizički moguće i da Vaši proizvodi budu dostavljeni neoštećeni.

Naše pakiranje je potpuno obično i nema nikakvog spominjanja proizvoda koji se u njemu nalaze. Niti jedan obrazac narudžbe nije uključen za odredišta unutar EU.

2. Mogu li pratiti svoju dostavu?

Da, dobit ćete e-mail potvrde i informacije o praćenju od naše dostavne službe čim proizvodi budu poslani. Ažurirane informacije o narudžbi sadržavat će pojedinosti o praćenju paketa koje možete pratiti online. Praćenje Vaše narudžbe je jednostavno, samo unesite broj svoje narudžbe i e-mail. https://www.barneysfarm.com/track 

3. Dostavljate li u moju zemlju?

Iako je Barney's Farm ponosan na uslugu dostave u svakom dijelu svijeta, određene zemlje su isključene, radi specifičnih zakona. Nismo u mogućnosti dostavljati bilo gdje unutar: Nizozemske, SAD-a, Norveške, Kine, Malezije, Azije, Australije ili Kanade.

Ako imate bilo kakvu dvojbu, kontaktirajte nas e-mailom ili telefonom i moći ćemo Vam reći je li Vaša zemlja dostupna.

4. Koliki su troškovi dostave?

Svi troškovi dostave obrađeni su tijekom postupka narudžbe. Cijena dostave ovisi o vrijednosti narudžbe i zemlji u koju se narudžba šalje.

5. Dostavljate li u SAD?

Barney’s Farm ne dostavlja proizvode u bilo koju državu unutar SAD-a. 

6. Koliko vremena je potrebno da moj paket stigne?

Vrijeme dostave je različito, ovisno o krajnjem odredištu Vašeg paketa. Procijenjeno vrijeme dostave se izračunava tijekom procesa narudžbe i dat će Vam grubu procjenu krajnjeg vremena dostave, ovisno o području dostave. Nakon slanja Vaše narudžbe stvorit će se jedinstvena šifra koja će vam omogućiti praćenje dostave.

7. Mogu li zamijeniti svoje proizvode?

Svi se proizvodi mogu zamijeniti ukoliko se vrate u originalnom, neotvorenom pakiranju.

8. Što se događa ako je moja narudžba oštećena u tranzitu?

Postoje rijetki slučajevi kod kojih se Vaša pošiljka ošteti tijekom tranzita. Ukoliko je bilo koji dio Vaše narudžbe dostavljen u nezadovoljavajućem stanju, molimo, kontaktirajte nas unutar tjedan dana od prijama pošiljke.

Trebat ćemo pisani opis bilo kakvog oštećenja Vašeg paketa zajedno s fotografijom oštećenja. Zatim ćemo Vas kontaktirati kako bismo riješili problem.

Imajte na umu da svaki povrat i povrat oštećene narudžbe mora odobriti Barney’s Farm tim. Bilo koji povrat narudžbe bez prethodnog pristanka neće biti ispravljen.

9. Što se događa ako dio/cijela moja narudžba nedostaje?

Sve narudžbe šaljemo u diskretnim, neobilježenim pakiranjima. Za dostavu naplaćujemo najmanji mogući iznos, a u isto vrijeme osiguravamo da Vaše stavke stignu sigurno i brzo. U malo vjerojatnom slučaju da ne primite svoju narudžbu u obliku u kojem je ona napravljena, gdje je to moguće, naša mogućnost praćenja dostave uključuje osiguranje za vrijednost proizvoda unutar te narudžbe (isključujući cijenu dostave). Međutim, moramo primiti relevantan dokaz u obliku fotografije prije nego što na Vaš račun vratimo 100% vrijednosti proizvoda.

 

10. Moj paket nije stigao na predviđeni datum?

Ako Vaš paket nije došao određenog datuma, molimo, kontaktirajte službu za dostavu. Provjerite e-mail s potvrdom dostave kako biste vidjeli ima li potencijalnih odgoda koje bi mogle utjecati na dostavu Vašeg paketa. 

Imajte na umu: subota i nedjelja ne računaju se kao radni dani. 

Ako Vašeg paketa nema ili je oštećen, pogledajte druga Često postavljana pitanja na našoj stranici.

11. Može li se poslati paket u poštanski pretinac?

Kako bismo održali privatnosti i naše dostave sačuvali diskretnima, dostavljamo samo na osobne adrese. 

 

12. Koliko vremena treba dok primim moju narudžbu?

Tim Barney's Farma pokušava poslati sve naručene pakete unutar 24 sata od završetka kupovine. Pakiramo i šaljemo naše narudžbe od ponedjeljka do petka, uz iznimku nacionalnih praznika. Obavijestit ćemo Vas putem e-maila tijekom obrade Vaše narudžbe. Ako Vaša narudžba prikaže status "Odgoda", moguće je da je problem vezan za dostupnost proizvoda ili, u nekim slučajevima, uz informacije koje ste dali za dostavu. Ako ste predložili nešto neočekivano, kontaktirat ćemo Vas kako bismo razriješili problem ..

13. Može li moja narudžba biti dostavljena na drugu adresu?

Narudžbe možemo slati samo na adresu navedenu tijekom naručivanja. Kad pošaljemo Vašu narudžbu, nećemo moći promijeniti navedenu adresu.

Molimo vas provjerite jesu li sve pojedinosti točne prije završetka postupka naručivanja, jer Barney's Farm neće biti odgovoran za dodatne naknade za dostavu ili za izostanak dostave. 

14. Što se događa ako propustim dostavu?

Poštanska služba pokušat će Vam dostaviti Vaš paket nekoliko puta. U nekim slučajevima, dostavit će ih u lokalni centar za distribuciju paketa. Ako ne uspijete preuzeti paket unutar vremenskog razdoblja koje oni odrede, Vaš će paket biti poslan nazad u naše skladište.

U slučaju da se Vaš paket vrati u naše skladište, kontaktirat ćemo Vas u vezi s tim.

15. Može li carina provjeravati moj paket?

Iako neprekidno pokušavamo osigurati da naša pošiljka ostane što diskretnija, uvijek postoji mogućnost da će Carina provjeriti Vašu narudžbu, bez obzira na opcije slanja.

Iako Barney's Farm može slati u Vašu zemlju, ne možemo Vam dati nikakve informacije o pravnom statusu bilo kojeg našeg proizvoda u toj zemlji. 

Provjerite lokalne zakone i propise prije obavljanja kupovine, jer se Barney's Farm ne može smatrati odgovornim za zadržavanje bilo koje narudžbe od strane Vaših nacionalnih carinika.

Uđi, imam 18 ili više godinaNe prihvaćam